Text Lesson 02-2

I am looking for my keys.
ես փնտրում եմ իմ բանալիները․

Here they are.
Ահա դրանք․

Thank you.
Շնորհակալություն

Do your classes start today?
Քո դասերը այսօր՞ են սկսվում

No, I start classes on Wednesday. I am looking for a job today.
Ոչ,  իմ դասերը սկսում են չորեքշաբթի, ես աշխատանք եմ փնտրում․

It’s a good idea to get the paper for the job early. Can I make you some tea? Կամ Can I make some tea for you?
հիանալի գաղափար է,․․․․․․․․․Կարող՞ եմ քեզ համար թեյ պատրաստել Continue reading “Text Lesson 02-2”

Սոցիալական դերեր

Կախված սոցիալական հարաբերություններից՝ տարբերում ենք ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ ու ՄԻՋԱՆՁՆԱՅԻՆ ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ դերեր:
ՍՈՑԻԱԼԱԿԱՆ դերերը կապված են դիրքի, մասնագիտության կամ գործունեության հետ (դասախոս, աշակերտ, վարսահարդար, վաճառող): Դրանք ստանդարտացված, անդեմ դերեր են՝ կառուցված իրավունքների ու պարտավորությունների հիման վրա՝ անկախ նրանից, թե ով է կատարում այդ դերերը: Continue reading “Սոցիալական դերեր”